Atrakcyjne zdjęcia sprzedają produkt
Należy zadbać o atrakcyjne zdjęcia produktowe dla swojej oferty, ponieważ stale robi to Twoja konkurencja. Może tego nie widać od razu, ale na przestrzeni lat można dostrzec już znaczne zmiany. Często robię zakupy internetowe i dostrzegam jak zmienia się fotografia sklepowa. To ważne, aby nie przespać tej sytuacji.

Oryginalne i atrakcyjne packshoty a także fotografia obrotowa do sklepu internetowego to moja propozycja na uczynienie Twojej oferty lepszą. Są branże, które szczególnie wymagają dobrego “zaopiekowania się”. To są np.: zdjęcia zegarków, biżuterii, szkła, różnych akcesoriów metalowych, o powierzchniach które są “trudne” do uchwycenia okiem obiektywu. Każdy, kto chociaż raz spróbował sfotografować biżuterię albo zegarek czy jakiś metalowy, chromowany przedmiot, mógł przekonać się na własnej skórze jak aparat fotograficzny potrafi zgłupieć, jakie są problemy przy ustawieniu ostrości oraz pomiaru światła. Takie pakshoty i zdjęcia produktowe do najłatwiejszych nie należą. O nie atrakcyjnych odbiciach w błyszczących powierzchniach i prześwietleniach nie muszę już wspominać.

Sesja zdjęciowa w Warszawie
Profesjonalna sesja zdjęciowa w moim studio w Warszawie pozwala podkreślić zalety i charakterystyczne cechy wyrobów, wydobyć z nich piękno i to co najlepsze w oczach klientów przyciągając uwagę odbiorców i odróżniając zdjęcia od fotografii producenta, jeśli wcześniej z takiej korzystałeś.
Dla klienta ma to bardzo dużą wartość, ponieważ pozwala mu to obejrzeć produkt w jeszcze większej liczbie ujęć, a Wasz sklep zyskuje na tym, gdyż odróżnia się od konkurencji.
W znanych portach aukcyjnych czy porównywarkach cen, można błyskawicznie porównać mnóstwo produktów i od razu widać które zdjęcia produktowe prezentują się najlepiej. Ludzie bardzo lubią korzystać z takich możliwości. Wtedy różne zdjęcia produktowe są ustawione blisko siebie i nic się nie ukryje.

Jakie zdjęcia produktów dostaniesz?
Zamawiając zdjęcia produktów do sklepu internetowego otrzymujesz je w postaci gotowej do użytku, czyli na białym tle (chyba że pokusisz się np. o zdjęcia na lustrze, na czarnym tle, aranżowane, stylizowane w ciekawej kompozycji), z przeprowadzoną pełną obróbką cyfrową i dostosowaniem formatu zdjęć (np.: popularny JPG – oferujący bardzo dobry stosunek kompresji do jakości zdjęcia, albo PNG – umożliwiający zapisanie przeźroczystego tła, ewentualnie WEBP – format nowej generacji)) oraz dostosowaniem rozdzielczości, proporcji kadrowania. Możliwe jest także opisanie zdjęć kodem SKU, lub wg innego “klucza”. Ponadto, zdjęcia produktowe można oznaczyć Twoim logo, lub otagować w tagach IPTC.
