Profesjonalne packshoty królują w sklepach

Sprzedaż internetowa rozwija się dynamicznie i coraz bardziej używa zdjęcia packshot. Z roku na rok, systematycznie przybywa firm, które włączają ten kanał sprzedaży do swojej działalności lub jest on ich jedynym źródłem zarobku, bo powstają sklepy www, które nie miałyby większych szans na istnienie w sprzedaży stacjonarnej – choćby z racji niebotycznych czynszów do opłacenia. Tym, którzy prowadzą już biznes “klasyczny”, pozwala on także:
- zdywersyfikować źródło przychodów
- jednocześnie wejść na nowe rynki
- rozszerzyć sprzedaż.
- mieć duży zakres kontroli nad swoimi dochodami
Atrakcyjne zdjęcia packshot to podstawa !
Aby było to możliwe, należy jednak zadbać o atrakcyjność swojej oferty, tak dla użytkowników – potencjalnych klientów, jak i samej wyszukiwarki.

Czyli co jest ważne w tych zdjęciach?
Oryginalne i atrakcyjne zdjęcia packshotowe produktów do sklepu internetowego to moja propozycja na uczynienie Twojej oferty ciekawszej i bardziej przystępnej. Packshot packshotowi nie równy. Profesjonalna sesja zdjęciowa w moim studio w Warszawie, pozwala:
- podkreślić zalety fotografowanych produktów
- uwypuklić charakterystyczne cechy wyrobów
- przyciągnąć uwagę odbiorców odróżniając zdjęcia packshotowe od fotografii np. Producenta…
- … lub po prostu Twojej konkurencji
Dla Twojego klienta będzie to miało bardzo dużą wartość, ponieważ pozwala mu to obejrzeć produkt w jeszcze większej liczbie ujęć, a Twój sklep www zyskuje na tym, gdyż odróżnia się od konkurencji. Zamawiając u mnie packshoty produktów do sklepu internetowego otrzymujesz je w postaci gotowej do użytku, czyli na białym tle, z przeprowadzoną pełną obróbką cyfrową oraz przystosowaniem zdjęć w odpowiedniej rozdzielczości co może być istotne w Twoim sklepie, gdyż packshoty wyświetlane są w różnych rozmiarach.

Oprogramowanie sklepów internetowych potrafi dokonać automatycznego skalowania zdjęcia, ale może się zdarzyć że powstanie przy tym procesie pewien uszczerbek na jakości zdjęcia produktu. Dlatego jeśli Twój sklep internetowy potrzebuje zdjęcia packshotowe w rozdzielczościach np. 930×620 oraz 620×414 pikseli to lepiej jest przygotować wcześniej odpowiednio pliki graficzne niż załadować do sklepu zdjęcia np. tylko 930×620 pikseli, a drugi format zostawić do skalowania automatycznego.
